Novinky

Video: Hračky na celý život

 

Grant z čistého nebe

Bylo nebylo, jednoho letního dne se nám ozvali Pavlína s Markem. Už jsme se báli, že to bude jen další nemastný neslaný telefonát...

Opak byl pravdou a my jsme začali pookřívat. Budeme mít svůj první reklamní spot!

Práce dvojice tvořící pod názvem „Kuk!“ se nám líbila, a tak jsme si plácli a vydali se do neprobádaných vod grantů.

Ministerstvo kultury se rozhodlo skrze Kreativní vouchery podpořit malé firmy. My malou firmou jsme, a tak jsme si po doložení spousty dokumentů, podepsaných ověřeně, notářem a vlastní krví, začali rozmýšlet námět a scénář.

Adela

Vodickova hugo chodi bos

 

 

Vodickova hugo chodi bos

Vodickova hugo chodi bos

Kamera, klapka, akce!

Čas letěl jako voda a my se najednou ocitli v úžasném retro bytě. A k tomu s kameramanem, asistentkou, maskérkou, občerstvením a – teď se držte – skupinou seniorů.

Pokud jste si mysleli, že dříve narození lidé jen na všechno nadávají a zabírají místo v tramvaji, aby ulovili na druhém konci města rohlík o padesátník levněji, tak jste na omylu. Tato parta úžasně vitálních a vtipných osmdesátníků se sešla, aby dokázala, co v nich je.

Výsledkem té neskutečné energie jsou následující videa.

 

 

 

Pro hravější den

Babičky a dědečkové doslova dokázali, že hrát si je třeba v každém věku, jen je potřeba mít ty správné hračky a veselou mysl.
A co tím chtěl říci Hugo? Za kvalitou svých hraček si stojíme, jinak bychom je přece neprodávali! Věříme, že kvalitní, rozvíjející, estetické a bezpečné hračky umí nejen udělat radost a rozvíjet naše smysly, ale zároveň můžou s přehledem vydržet pro další generace.

Adela

Vodickova hugo chodi bos

 

 

Děkujeme za podporu

Pokud se vám líbí, co už devět let děláme, určitě nás podpořte nákupem. Jsme sociální firma a všechny vydělané peníze vracíme zpět do rozvoje českého hračkářského trhu.

Podpoříte tak nejen Adélu, Honzu a jejich rodinu, ale i rodinu větší, do které se počítají zaměstnanci (70 % z nich hendikepovaní) a přes 150 českých a slovenských výrobců. Zkrátka nepřijde ani státní kasa a místní komunity, které se snažíme rozmazlovat nejrůznějšími sousedskými aktivitami. No a v neposlední řadě vám poděkuje i planeta.

Pokud už se má něco kupovat, tak naše krásné kousky ušetří stovky tun CO2 a dalších škodlivin, které mají na hrbu jejich čínské protějšky.

Děkujeme!

seniori 9

seniori 10

 

Hugo a grant Kreativní vouchery

Hugo a grant Kreativní vouchery 

Už 9 let děláme radost malým i větším českými hračkami. Slyšeli jsme plno příběhů obsloužili plno úžasných zákazníků. Stále se ale setkáváme s tím, že je o českých hračkách málo slyšet. Proto jsme se rozhodli využít Kreativních voucherů, abychom zapracovali více na propagaci a podpořili tak ještě více české výrobce. Těšíte se co Hugo vymyslel? Během října 2023 se budete moc zasmát u videoklipů od kreativců KUK.

 

Podstata kreativních voucherů

Nedostatečné provázání mezi malými, středími podniky (MSP) a KKO je převládajícím problémem nejen v České republice. Jelikož se jedná o poměrně novou oblast hospodářství, nebyl dosud přínos KKO pro inovativnost a konkurenceschopnost dostatečně zhodnocen. Nejvhodnějším nástrojem k řešení tohoto problému jsou tzv. kreativní vouchery na měkké inovace. Jedná se o formu finanční podpory pro MSP s vlastním výrobkem/službou na využití služeb subjektů působících v oblasti KKO (kreativců), jde tedy o nepřímou podporu oblastí KKO skrze malé zakázky. Dosavadní praxe ukazuje, že MSP mají omezený přístup ke kapitálu, poskytovatelům znalostí a inovací. Fungují jako katalyzátor B2B (business to business) spolupráce. Využití služeb kreativců zvyšuje přidanou hodnotu produktů a služeb nebo přináší pozitivní dopady na podnikání týkající se např. oslovení nového segmentu klientů. Zásadním aspektem realizace kreativních řešení produktů nebo služeb podniků je generování nárůstu poptávky i nad rámec podpory.

 

Cíl podpory 

Cílem dotačního nástroje Kreativních voucherů na národní úrovni je pomoci malým a středním podnikům s adaptací na změny vyvolané krizí způsobenou pandemií koronaviru a nutností tzv. dvojí tranzice (20 % digitální a 37 % zelené). Druhotně se jedná o začlenění KKO do inovačního ekosystému ČR a jejich zohlednění jako motoru inovací a růstu. Výhodou je také jejich multiplikační efekt, tj. pokračování spolupráce, zakázky nad rámec voucheru, který zvyšuje dopad na ekonomiku.

Mikrofirmy v ČR tvoří 80 % všech ekonomických subjektů (bez OSVČ) a jsou páteří české ekonomiky. Dle OECD v ČR zaostává produktivita právě těchto mikrofirem za většími subjekty. Jedním z důvodů je omezený přístup malých, středních podniků ke kapitálu a poskytovatelům znalostí a inovací. Koronavirová krize tento problém dále prohlubuje. Problematické je také nedostatečné provázání mezi malými, středními podniky a KKO, která představují relativně novou oblast hospodářství a jejich přínos pro inovativnost a konkurenceschopnost tak dosud nebyl dostatečně zhodnocen. Malé subjekty jsou přitom díky externím službám kreativních profesionálů schopny inovovat i v pro ně přirozených netechnologických oblastech. Díky tomu mohou pohotově reagovat na požadavky trhu a jsou konkurenceschopnější.

 

blog_kko

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz